تحویل و بازگشت محصول

ارسال سریع محصولات و گارانتی بازگشت وجه درصورت مشاهده ایراد در کالا

بررسی اجمالی گزینه های تحویل

شما میتوانید سفارش خود را توسط پست ملی ایران یا توسط تیپاکس به صورت پس کرایه تحویل بگیرید. این مورد قابل انتخاب در فرایند تکمیل سفارش است. همچنین در نظر داشته باشید ارسال ها به صورت روزانه انجام میشوند و ارسال به تمامی نقاط ایران امکان پذیر است. در صورتی که مشکلی در روند ثبت سفارش یا دریافت محصول دارید میتوانید در طریق گزینه های تماس با ما در ارتباط باشید.

1. محصول را سفارش دهید و روش تحویل را مشخص کنید

2. یک پیام تایید سفارش دریافت خواهید کرد

3. منتظر بمانید تا در اسرع وقت  سفارش شما برسد

4. سفارش خود را از مامور پست تحویل بگیرید

ارسال با پست

پرداخت هزینه ارسال در زمان ثبت سفارش

دریافت کالا تا حداکثر یک هفته

هزینه ارسال کمتر

تحویل به پست یکشنبه ها و چهارشنبه ها

ارسال با تیپاکس

پرداخت هزینه ارسال به صورت پس کرایه

تحویل به تیپاکس یکشنبه ها و چهارشنبه ها

دریافت سریعتر بسته

هزینه کمی بیشتر

تعویض یا مرجوعی کالا

در صورتی که هر گونه ایرادی در محصول مشاهده کردید میتوانید از طریق راه های تماس موجود در وبسایت عموگجت اقدام به ارتباط با کارشناسان ما کنید و کالا را مرجوع کرده و وجه خود را باز پس گیرید.

در صورتی که حداقل یکی از اجزاء موجود نباشد، محصول پس گرفته نمی شود:

  • تجهیزات کاملاً مجهز
  • رسیدی که واقعیت خرید در فروشگاه اینترنتی عموگجت را ثابت می‌کند
  • کارت گارانتی

سوالات متداول

چطور می‌تونم سفارشم رو ثبت کنم؟

پس از انتخاب محصول مورد نظر، اون رو به سبد خریدتون اضافه کنین و مراحل تسویه‌حساب رو طی کنین. در صورت نیاز می‌تونین در سایت ثبت‌نام کنین یا به عنوان مهمان خرید انجام بدین.

محصولات چقدر زمان می‌برن تا به دستم برسن؟

ارسال سفارش‌ها بین ۲ تا ۷ روز کاری (بسته به شهر مقصد) طول می‌کشه. کد رهگیری بعد از ارسال براتون پیامک می‌شه.

آیا محصولات گارانتی دارن؟

بله، اکثر گجت‌ها دارای گارانتی رسمی ۶ تا ۱۲ ماهه هستن. اطلاعات دقیق گارانتی در صفحه هر محصول نوشته شده.

چطور می‌تونم وضعیت سفارش خودم رو پیگیری کنم؟

بعد از ورود به حساب کاربری، وارد بخش «سفارش‌های من» بشین و جزئیات سفارش و وضعیت ارسال رو ببینین. همچنین لینک رهگیری پستی هم براتون ارسال می‌شه.

در صورت خرابی یا عدم تطابق محصول، امکان مرجوع کردن هست؟

بله، تا ۷ روز بعد از دریافت کالا در صورتی که محصول آسیب‌دیده باشه یا با مشخصات سایت هم‌خوانی نداشته باشه، می‌تونین اون رو مرجوع کنین. برای شروع فرآیند مرجوعی با پشتیبانی تماس بگیرین.

آیا امکان خرید عمده هم وجود داره؟

بله، اگر قصد خرید عمده یا همکاری در فروش دارین، لطفاً از طریق فرم تماس با ما یا شماره‌ پشتیبانی اقدام کنین تا شرایط ویژه براتون ارسال شه.

ارتباط با ما

  • تماس 09039319151
  • تلگرام amoo_gadget
  • ایمیل : contact[at]amoogadget.ir

ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی:

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و الکترونیک

طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشدطراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهر.

طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشدطراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهر.